Garantie

De garantie op producten van Blue Sanitair verschilt per product. De garantietermijn kan verschillen van 1 tot 20 jaar. Bij elk product staat vermeld hoeveel jaar garantie op het product zit. De garantietermijn gaat in op de eerste dag wanneer u het product heeft ontvangen. Als u aanspraak wil maken op garantie moet u de factuur of rekening waaruit de aankoopdatum moet blijken, ten aller tijden overlegd worden. Mocht u willen gebruik maken van de garantie op het product, dan kan u de service formulier invullen die op onze website staat.

Bij Blue Sanitair krijgt u de volledige fabrieksgarantie. Wij volgen en hanteren dus de richtlijnen en voorwaarden van de fabrikant. Mocht u een probleem hebben met een geleverd product, dan lost Blue Sanitair het snel en vakkundig op. Wij willen namelijk ook dat u zo snel mogelijk dan weer kan genieten van uw product.

Als uw product wordt beschadigd als gevolg van transportschade, fabricagefouten of overige zaken, zal Blue Sanitair er alles aan doen om dit voor u in een kort mogelijke periode op te lossen. Wij hebben helaas niet alles op voorraad en zijn dus ook afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten.

Blue Sanitair kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de extra kosten die gemaakt worden door het inhuren van externe partijen. Denk aan loodgieters, tegelzetters en aannemers e.d. die om welke reden dan ook niet hun werkzaamheden kunnen uitvoeren. Blue Sanitair zal dus niet de extra kosten vergoeden die ontstaan is door een product die gebreken blijkt te hebben.

Als u nog vragen heeft over de garantie kunt u altijd contact met onze klantenservice: info@bluesanitair.nl.